ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • جی بگم...

    دل خوش از آنیم که حج میرویم
    غافل از آنیم که کج میرویم
    کعبه به دیدار خدا میرویم
    او که همین جاست کجا میرویم؟؟ 

     



    نظرات شما عزیزان:

    ترنم
    ساعت1:48---19 ارديبهشت 1393
    در شهری ک مردمانش عصا از کور میدزدند ...



    من از خوش باوری محبت آرزو کردم...
    پاسخ: لایک..


    اشکناز
    ساعت20:21---15 ارديبهشت 1393
    اخخخخخخخ خدابمیرم براش اخیی من الان اونقد پول ندارم ولی وقتی سرکاررفتم دسم توجیب خودم رف حتما به نیازمنداکمک میکنم
    پاسخ: ممنون ابجی گل..


    نازنین
    ساعت15:17---13 ارديبهشت 1393
    گاهی تقدیر انقدر ظالمانه است که شک دارم دست نوشته خدا باشد...
    پاسخ: likeeeeeeeeeeeeee


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: چی بگم

    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه